hurremsultann peki ben emzirme dönemim bitene kadar cektirmesem diğer dislerimin yapısını bozar mı egrilik olur mu ön dişlerimde bu arada o röntgen de ki sol taraftaki dişimi ameliyatla aldırdım sag taraftaki duruyor şu an ve o çok ağrıyor 1 sene daha beklesem mevcut dişlerimde eğrilik olur mu