Kızlar bebişim sarılık 9 günlük şuan özel de doğum yaptım ama 3 güne bir çağırdı doğum harici nerdeyse 2 bin öyle ödedik artık tükendik yani pazartesi yeniden çağırdı ama hem test hem muayene ücreti çok geliyor tamam sağlık bu ama doğum için ayırdığımız para bitti resmen daha da fazlası gitti şimdi sorum şu daha kimliği çıkmadı yarın eşim çıkaracak kimliksiz devlete gitsem sarılığına bakarlar mı acile yani ya da kimliksiz randevu alamam sanırım ama geçici kimlik veriyorlar onunla MHRS den alabilirmiyim görünür mü orda nasıl yapıcam bilmiyorum özele de gidecek gücümüz kalmadı artık 😔