Kızlar benim bı oğlum var 14 aylık. Tabi su an değil fakat ilerde acaba bir kardeşi olsa iyi olur mu diye düşünüyorum bazen. Maddi olarak oğluma daha rahat bakarız ,2. Bebek zor olur mu diye düşünüyorum. Mesela oğlum için güzel planlarım vardi Allah nasip eder uzun ömür verirse. özel okul , yabancı dil kursu ,spor hayati vs. Hayat şartları zor fakat ben istiyorum ki eğitimi de hayatı da donanımlı geçsin. İkinci olursa bu zor olur gibi geliyor. Maddiyati kenara attım sanki hayat da biraz acımasız. İnsanlar, şartlar.. kardeşi olmazsa tek kalır mı acaba ona bencillik olur mu diye de düşünüyorum.. 2-3 sene sonra ikinci bebeği düşünüyordum ama kararsız da kalıyorum acaba düşünmesem mi diye.. siz ne düşünüyorsunuz? Sizce bir çocuk yeterli mi? Zaten üçüncü dördüncü Allah izin verirse yapmayı düşünmem.. bilmiyorum kararsız kalıyorum. Onun yanı sıra geleceklerini de düşünüyorum.. rahat bir hayat veremeyeceksem, maddi olarak bir şeyler birakamayacaksam sıfırdan kurtlar sofrasına atmak zor bibhayata mahkum etmek bana üzücü geliyor.. burda akıllı ve mantıklı düşünen anneler var biliyorum. Ne düşünüyorsunuz?