21 aylık kızım memeden kestim ilaç kullanmam gerektigi için. 2 yaşına kadar anne sütüne ihtiyacı var sanırım. Devam sütü mü vermeliyim yoksa keçi sütü mü? Keçi sütü birkaç kez vermiştim seviyor ama devam sütünün içinde ekstra vitamin varmış galiba. Bilemedim ihtiyaç var mı hala ekstra vitamine? Doktoruma soramadım henüz.