40indan sonra yaşadık kabızlığı bugün 52 günlük doktora gittik lavman yaptı çıkış olmadı belki ben iyi yapamadım canını acitmamak için doktor tuse yaptı çıkış oldu sıkıntı yok ama siz yinede Bi cerraha görünün dediler gitti bir problem yok 1. ayından sonra oluyor böyle 4. atın sonuna doğru kaybolur dedi bizim bide gaz problemimiz vardı kolik dedi benim yapmadığım şey kalmadı nurse harveys + biogia kullanıyorum + kayısı suyu içiyorum faydasını gördüm diyebilirim iki günde birde olsa yapıyor artik