Benim kzimin da bacak iclerinde var doktor kuruluk dedi sanirim fazla yikamaktan olmus. 3 4 gundur her bez degisimde bebeyagi suruyorum. Banyo yaptirirken kullandigim sampuan yerine de dus kremi aldim onu kullaniyorum. Biraz farketti gibi kizarikliklar azaldi bayaa