Tftmnr Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık 10 gündür kaka yapamıyordu ve ishal gibi aşırı sulu bir şekilde geçen gün yaptı çok gazı vardı Çok sancılanıyordu 5 dakika uyuyamıyordu şimdi bir kez yaptıktan sonra iki gündür yine aynı gaz sancısı var gazını yapabiliyor ama kaka yapmaya çalışıyor onu yapamıyor gazı çok kötü kokuyor yine yapmaya çalışıyor kakasını ama olmuyor uyuyamıyor yine aynı sancılar devam ediyor doktora götürmek istiyorum ama geçen gün yaptığı için ya umursamazlarsa diye düşünüyorum 5 günlük kaka yapamıyordu doktora gittiğimde 10 güne kadar bekle demişti 10 günden sonra yapmasa ilaç yazarız demişti şimdi randevu da bulamıyorum hani gidip kapısında yalanlarsam öyle girsem sonunda bir kez yapmış desem kızmasından da korkuyorum ne yapacağım bilmiyorum
Samyeli008 Tftmnr Bir arkadaş da yazmış zaten ben de yazayım dedim. Bi kovaya su doldurun ya da leğene bebeği içine koyun bekletin su o kadar iyi geliyor ki hem gazını rahat çıkarır hem kakasını yapar karnına ayaklarına masaj yapın inşallah rahatlar .
isimsizanne1 Duşa sokun tuvaletini yapar pozisyonda duşta tutun karnına su tutun masaj yapın, ayak altlarını yağ ile ovun kucağınızda zıplatın biraz geçmezse tabi ki gidin çocuğun acı çekmesinden önemli değil hiçbirşey zamanın ne önemi var