Selam, 2 ay oldu emzirmeyi bırakalı. Yanına yatıp masal anlatıyorum veya telefondan dinletip uyutmaya çalışıyorum. Bir saati geçiyor artık uykuya dalması çok direniyor. Gece uykusuna da aynı şekilde bir türlü geçemiyor son zaman çok geç uyuyor. Öğlen uyuduğu da max. 1,5 saat ki genelde ortalama bir saat. Siz nasıl uyutuyorsunuz? Ne yapmam lazım şaşırmış durumdayım. Çok zorlanıyorum.