Kullanicianne
Selammm 🙋♀️ arkadaslar 4 gun once dogum yaptim fakat cok sıkıntılı geçti ve lohusa geceligimi hıc giyinemedim malesef. Elimde kalmasını istemiyorum o yuzfen satmaya karar verdim. 250 tl ye almistim ben ama 150 tl ye saticam o da giyinmiyecegim ve dolapta kalmasini istemedigim için. Ilgilenenler olur diye düşündüm. 😊