Merhabalar bebeğim Şuan 3 ay 12 günlük. Yaklaşık 2 aydır ağzında pamukçuk var ve ne yaparsam yapayım geçmedi. Karbonatlı suyla sildim, mikostatin kullandım, karadut reçeli veya özü doktorun verdiği sprey ilaçlar.. Hiçbiri geçirmedi ve Şuan meme reddi yaşıyoruz napıcam bilmiyorum lütfen yardımcı olun artık kafayı yemek üzereyim🥹