Tüketebilir miyim arkadaşlar
Sedas00 neden tüketeceksiniz canım gaz olmasın bebeğe diye mi ?
BBuseYY doğumdan sonra bende ciddi gaz oluştu canım o yüzden
Hımm ben duymadım çörek otunu ama Suyun içerisine kimyon koyup için o gaz yapmıyor bebişte