Kuzum11 benimki de öyle valla totişinde kurt var sanırım 1dk durmuyor yerinde🤭😅 öyle ya haklısın gerçekten tek sağlıkları iyi olsunda gerisi önemli değil ama iştahsızlıkta kötü, inşallah oda zamanla düzelir. Bizimki bisküvi yemiyor, sade sütü de içiyor ama iştahsız oldugu için mamaya geri döndüm. Hiç değilse o biraz tok tutsun güçten düşmesin diye. Bide çok yemek seçiyor zaten o kadar çok yemediği şey var ki. Peynir ekmek yumurta sarısı hamur işleri kek börek poğaça gibi şeyleri ağzına sürmez. Tabi bazıları sağlıksız o yüzden yememesi daha iyi ama sağlıklı olanlardan da seçtiği yemediği çok şey var. Ne yapacağımı şaşırıyorum bazen🤦♀️ bez konusunda bizde baya sıkıntı yaşadık, en iyisinde bile mutlaka çiş çıkarıyor, sık sık değiştrmekte buldum çareyi ona da bez yetişmiyor. Çok sıvı tükettiği için oda sanırım.