kasabitimom Mrb, 4.5 aylik olduk artık, genel anlamda gazını çıkarabilen bebegim var ve ben karnabahar brokoli vs yemeyi çok özledim bu aylarda başlasam mı acaba ne dersiniz?
Xxll kasabitimom benim 2 aylık kızım var ben yiyorum valla çok kaçırmadan ama bazen üstüne de soda atıyorum ağzıma 1 kaşık birşey olmuyor