Merhaba kizlar oğlum alerji olmuştu zaten postum var ne yaptıysam neyden uzaklastiysam asla geçmedi iki hafta kadar aç dolaştım yine kâr etmedi neyse araştırma yaptım remmm uykusu diye birşey duydum videolar izledim uygulamaya karar verdim ne kaybedebilirdim ki her akşam bebeğim 8aylik bu arada reem uykusundayken onunla konuşmaya başladım işte hamilelikte yaşadığım hiçbir sıkıntı seninle ilgili değildi biz senden özür dileriz falan babasiylada yaptık bir hafta kadar ilk iki gün ishal oldu vücudunda arttı sonra bı baktim kuruyup yok oluyorlar ve şuan herseyi yiyorum çok şükür çok nadir oluyor ve biz baya duzeldik sorularınız varsa alabilirim bu arada her kremi kullandık zerre fayda etmedi bebek alerjisi hamileyken yaşadıklarımızdan kaynaklanıyormuş…