13 aylık bebeğim yemiyor şaşırdım artık napıcamı sürekli emmek istiyor çok mızmız bu aralar herşeye kızıyor inatlaşıyor baş edemiyorum sürekli bana sarıyor onunla birlikte bende ağlıyorum etraftan memeden ayır o zaman düzelir diyorlar yaza kadar emsin istiyorum