Ftttmm şüphe ediyorsanız çocuk doktoruna muayene olun mutlaka . Ben tam 3 çocuk doktoruna götürdüm birisi alerjisi olsa bile çok az miktarda dedi 🤦♀️ diğeri emin olamadı, en sonuncusu direkt alerjik bu bebek dedi . Anne sütü almadığı için hiçbirşey yapamadık alıyor olsa idi bende diyet başlayacaktı ama almıyor sadece mamayla besleniyordu, test vs olmadan alerjik mama başlayamayız gelişimini etkileriz en iyisi bi alerji doktoru görsün dedi öylelikle gittik biz . Sık emmeye bir bağlantısı olduğunu da düşünmüyorum açıkçası tamam sadece mukus falan bazen olabilen durumlar ama kan var ise en güzeli muayene olması başka doktora muayene ettirin bebeğinizi, geçmiş olsun umarım alerjik degildir 🙏