Canım anneler benim gibi olan varsa lütfen yardımcı olsun🥺
Bebeğim 2 aylıktan beri mama ve biberon ile besleniyor ek gıdaya başladığımızdan beri biberonu istemez oldu emme refleksini unutmuş gibi davranıyor devam sütü veremiyorum veremediğim için de kabızlık problemi yaşıyoruz, benim gibi aynı durumu yaşayan var mı:(