Bebeğim 9 aylık ve bir kaç aydır suyu biberondan içiyor hem biberonla devam ettik sanırım alıştırma bardağına geç bile kaldık.. şimdi demek istedim pipetli olandan başlayalım yoksa normal bardakla mı memnun olduğunuz marka var mıdır yardimci olun anneler 🤷🙏