NmalkoC Nurellaa_ sab nurse biogaia relactaz hepsini kullandım hepsini deneyene kadar zaten 3 ay olmuştu ve faydasını gormedim doktorda demişti sabretceksiniz başka çaresi yok ve genelde bütün ilaclar deneniyor 3. Ay hangi ilaca geçtiyseniz bebeğin gaz durumu geötiği için o ilac faydalı sanıyosunuz hepsi bitkisel belki biraz rahatlatır ama hiçbiri fayda etmez demişti cokta haklıymış yanı
tekbasimabakiyorum Sab simplex mahvetti çocuğumu, bugün nurse Harvey’s aldık daha ikinci dkda on beş kere gaz çıkardı hemen uykuya daldı ağlayan çocuk