Oğlum 2 yaşına girecek Allah nasip ederse inşallah evde küçük bir kutlama yapmak istiyoruz anı kalmasını istiyorum. Abartılı ve gösterişli şeylerden hoşlanan birisi değilim. Şöyle bir düşüncem oldu oğluma babası Fenerbahçe forması almış hediye olarak bizde babası ve ben forma giyip masa hazırlayıp Fenerbahçe konsepti balon masa örtüsü Fenerbahçe amblemli pasta koyup sarı lacivert balonla masa arkasını süsleyip ufak bir kutlama çekim yaparız diye düşündüm sizce nasıl olur böyle güzel durur mu