hulya09 Merhaba , şark dönemim geldi ipka vereceğim ama kabul edilmezse gitmek zorunda kalacağım illeri seçerken kararsız kaldım size sorum şu eşi yada kendisi doğuda polis memuru olarak görev yapıp memnun kaldığınız iller nereler
AA201207 hulya09 tercih dışı Hakkarideyiz memnunuz😅 hayırlısı olsun sizin için de ipka neden veriyorsunuz depremden dolayı biraz karışık tayin işleri bu yıl o yüzden mi yoksa başka özel nedeni mi var
Premseskolar hulya09 artvin de yasıyorm gelmeyn yazmayn yazık olur okadr diyim malatyadan geldk 4 yıl önce orda isi okadr tahattıki ev iyi sehir iyidi ama smdi Allah yardımcıları olsn o ayrı suan malatya dogu oldu bizde bu yıl tayinciyz valla tercih yapamıyorz sürekli bi tartısma siz nerde yasıyorsunuz nereleri önerirsiniz dogu batı farktmez
hulya09 AA201207 hem ondan hemde ise baslayinca bı kaç ay annem bakacak bu yıl gitmesem çok iyi olur hayırlısí bakalım
hulya09 Premseskolar biz ankaradayiz Ankaraliyim zaten eş durumuyla geldim öncesinde istanbuldaydim Ankara İstanbul olarak bilgi vermek gerekirse İstanbul’da Anadolu yakasındaydim yoğun şehir iş olarakta trafiği ayrı dert pahalı kiralar falan ama havası suyu insana iyi geliyor şehir pahalı olmasa ailem ankarada olmasaydı İstanbul’da kalmak isterdim bayan için bekarken çalışılır Ankara İstanbul’a saydıklarımın hepsinin biraz daha azı o kadar Birde İstanbul’da şöyle bişey vardı andoluda görev yaptigin halde Avrupa’ya görev yazıyorlardı otobüs ayarlama yoktu sabahın köründe gece 5 de durağa gidip 155 arayıp ekip arabalariyla oradan oraya gectigimi bilirim rezillikti
hulya09 Premseskolar bizde bugün karar verip yarın dilekçemi verecegim eşimde polis kafa kafaya verip konuşacağız ama kaç gündür bebeğimin ateşiyle uğraşıyoruz yogunlasamadik bı türlü 😕
Premseskolar hulya09 ankara yazacaz zaten canm istanblda barınamayız karadenizden gelcz size söle tavsiyeler vereyö artvnde yasanmaz ama is rahat rize trabzn güzl ama yogun sehirler trabznluyz esim karadenz de kalalım diyp da bn istemiyorm Allah kerim nolck bizde bilmiyoz suan
[silindi] Anneler Allah rızası için çok zor durumdayız bez yetişemiyorum ne olur bize yardım eden yokmu Allah rızası için sonsuz dua
Mrvll hulya09 hastane olarak özel hastanesi yok. Evet tek eksiği bu. Devlet hastanesi yetersiz kalıyor. Ama özel hastane için insanlar Batman’a gitmeyi genelde tercih ediyor. Mardinden ziyade Batman’a. Çünkü Batman’a 40-45 dk max. Ve Batman oldukça gelişmiş bir şehir. Okul olarak da güzel. Ben bizzat öğretmenim ilçe merkezinde. Midyat doğunun en gelişmiş ilçesidir. Şehir gibi. Eşim de işinden memnun. Elbette birimden birine değişir ama biz sakin ve huzurlu yerleri severiz. Sakin ve imkanları olan bir ilçe. Ayrıca her şeyi Allah bilir ama deprem bölgesi değil. En son depremi oldukça az hissettik.