Peeri Esrasaree 2,5aylık benim bebeğimde öyle ve kucağımda uyuyor yatağına koyuyorum sıçrayıp uyanıyor.
DidemAdaymn Esrasaree yemin ederim bende tam böyle başkık acacaktım 3 ay 12 günlük sürekli sürekli sıçrıyor kucakta uyuyacak illa
Buseumayyy Bende moro refleksi olarak biliyorum benim kuzumda öyle kundakta kabul etmediği için her seste her harekette sıçrıyor 6 aya kadar devam ettiği de oluyormuş ama genelde 3-4 aylarda geçer deniliyor
Esrasaree Bebeğim 7,5 aylık yalnız 😅 kundak 5 aya kadar yaptım zaten ama şuan bağlasan durmaz öyle hareketli dönüp dönüp uyuyor ama sıçramaları oluyor