Minik18
Bir iki gün önce bir post vardı böyle kolu kırılmıştı bebeğinin sizede geçmiş olsun şu restorantlarda verilen mama sandalyeleri gerçekten hiç güvenli değil kemeri takılı olsa bile bebek içinden çok kolay çıkıp düşebiliyor eğer öyleyse mama sandalyeniz bence değiştirin çünkü bebek büyüdükçe dahada tehlikeli olabiliyor bilindikmarkalar biraz pahalı ama asla düşme riski barındırmıyor