kiziminguzelannesiyim kızım 2,5 aylık bizde kullanıyoruz, hastanede yattı 4 gün eve bu alaclari verdi, ventolin 4 cortair 2 kere, yarım nobul, yani o minik şişelerin yarısı, birde fizyolojik şu, ya da izotonik şu, 0,5 ml ekleniyor, şırınga ile olcuyorum ben