Merhabalar, 1,5 aylık bebeğim sürekli memede ve kucakta kalmak istiyor. Uyku düzeni de hiç yok. Yatağına koyar koymaz uyanıyor. Bazen 3 saat kucağımda uyanmasın diye bekliyorum mecbur, yoksak ağlıyor. Yatağına kokumun sindiği giysileri koymayı denedim, yine yatağındayken sanki kucaktaymış gibi hissetsin diye sarmaladım etrafını. Sallanan anakycağına koymayı denedim. Emzik denedim. Hiç biri işe yaramadı. Günün tamamını yapışık geçiriyoruz ve çok bunaldım, hiç dinlenemiyorum, yemek yemek bile işkence. ne yapacağımı bilemiyorum. Ayrıca non stop meme emdiği için göğüslerim dolacak vakit de artık bulamıyor muhtemelen.