Melihaslan5144 Kızlar merhaba oğlum 3 aylık ve eli sürekli ağzında salyada akıyo acaba diş olabilir mi kaşıyo gibi geldi bana ama bu kadar erken olabilir mi anneler
Atlasinaannesii Melihaslan5144 benim oğlumunda iki buçuk aylıktan beri elleri ağzında. Şu an 5 aylık damakları baya kabardı beyaz beyaz ama diş yok henüz. Sanırım hem dünyayı keşfetme hem de damakları kaşıma işini bir arada yapıyorlar 😊
tubasd Melihaslan5144 ellerinin ağzında olması dış çıkaracağı anlamına gelmiyor herzaman ellerini keşfediyor bulunduğu aya uygun olan bir davranış . Ama 3 buçuk ayllikken cikartanlar var
Dilaraata Melihaslan5144 merhaba benim oglum 4 bucuk aylikken cikardi bebege gore degisiyor bu daha erken cikaranda olur daha gec cikaranda
hunilimomm Melihaslan5144 ellerini kesfediyor o yüzden sürekli eli agzinda tükürük felan oluyor iki kızım da o aylarda öyleydi biri 5 aylık diğeri 6 ayliken çıkarttı