Merhaba anneler bebeğim 11 bucuk aylık oldu bi kaç gün önce korona atlattık daha iyiyiz şükür. 1 yaş sendromumu huy mu değişti hiç anlamadım sürekli kıcağıma gelmek için ağlıyor. Bide tutunup bi yere ayağa kalkıyor hemen yine bağrıyor gelmem için düşçek diye korkuyor sanırım bu yüzden adımı sadece elimi tutarak deniyor yoksa hemen oturuyor ne yapabilirim korkmaması için yaşayan var mı ?