Seymamommm Annelerim bebeğim 3 aylık mama ile besleniyor hafta da bir kaka yapıyor kabız değil ama sizce normal mi ya çok kafaya takıyorum anne sütü alırken çok çok az da olsa bi kaç güne yapardı sizinkiler ne durum da kaç güne bir yapıyor