kubraelif_52 Bebegim 2.ayından beridir ye emiyor nede mama yiyor çok caresizim herseyi denedim yıne olmuyor yaşayan var mı yardım edermısınız
Hale0108 kubraelif_52 4. Aydan beri yaşıyorum uykuda beslemeye çalışıyorum 7 aylık artık onu da istemiyor. Ne kadar süredir böyle durumunuz belki ataktır çok aşırı zorlamayın belki geçicidir biz zorladık daha kötü oldu
Umutveannesi kubraelif_52 biberonu veya mamayı değiştirmeyi denediniz mi? Alerjik bi durumu olabilir mi acaba ondan mama istemiyordur belki
kubraelif_52 Umutveannesi değiştirdim alırsa bile Bi iki kaşık alıyor onuda geri atıyor sadece uyku halinde emiyor diger turlu Bi iki dk geçip bırakıyor