Merve5155 Ben Anaokulu Öğretmeniyim, Gündüz Bakım Evlerinide az çok biliyorum. Bebeğiniz çok küçük, bence bakıcı tutun derim. Perişan olur bebeğiniz. Temizlik, hijyen bunlara çok dikkat edilmiyor maalesef. Öğretmen bir tane değil, bir kaç tane bebekle ilgilenmek zorunda kalıyor. Bu da sizin çocuğunuza ne kadar sürede sıra geleceği belli olmayan bir durum.