1 hafta oldu birakali . 1aylik bi süre zarfinda gun gectikce azalttim. Ama gece yine emiyodu bikac kere denedim ama gece aglayinca kiyamamistim. Daha sonra yine geceleri saat basi gozunu acmadan meme diye agliyodu canima tak edince son 1 haftada bitrdim ama istikrarli ve kararliydim 🤗 kiyamiyodum cunku emzirmeyi cok seviyodum. Ama gece uyuyamadigimdan mecbur birakti kizim. Brn bisi sürmedim kizim 26 aylik sabahinda ona bebeklik videolarini izlettim bak sen bebektin memiş emiyodun ama simdi buyudun kocaman oldun askim bak zipliyosun kosuyosun diye anlattim o gun aksama kadar hic emmek istemedi. Ama gece uykusuna yaticagi zaman istedi annem buyudunya sen dedim mizmizlanark uyudu kucagimda. Bu arada emzik emiyo hala onunla uyudu gece 5 saat uyumadi 1 gibi uayndi sabrettim hep optüm kokladim mizmizdi küstü git falan dedi. Ve hergecen gun dahada azaldi . Ama benim gogsum sistigi icin tam uykuya daldiginda emzirdim . Hala her gece bi kere veriyorum taşlasmasin dye goğsüm.