Arkadaşlar merhaba,
2 yaşına bir ay sonra girecek olan bir kızım var.Katı gıdaları asla yemiyor karşılaştırmak istemiyorum ama yaşıtları pilav yemek vs.yiyor ama benimki çorbayı dahi içmiyor bazen.Yediği şeyler mama,kaşık maması,çorba( yoğurtlu)muhallebi.O kadar üzülüyorum ki bazen sinirleniyorum yedirmeye çalışırken çünkü bu saydıklarımı da bazen yediremiyorum artık çaldırma noktasına geldim çok üzülüyorum .
Ek gıdaya geçtiğinden beri blw yapıyoruma(yani yemediği için deniyorum desek daha doğru) bazen acıksın diye öğün arasını uzun tutuyorum yok açlıktan ayakları dolanıyor hala yemiyor,pütürlü verdim denedim aylardır yine yok .
İşin içinden çıkamıyorum.Çalışıyorum bakan bir ablamız var hadi ben yapamıyorum acemiyim çocuk konusunda abla da deniyor çok da iyi bakıyor uğraşıyoruz ama yemek konusunu aşamadık.Saydıklarım dışında tavsiyesi olan veya benimki de böyleydi sonra düzeldi diyen var mı ? Gerçekten kendimi tutmaya çalışsamda çok üzülüyor ve sinirleniyorum artık sürekli ne yapsam kafasını sallaya tüküren bir çocuk.( tabii ki sağlıklı diye her an şükrediyorum çok seviyorum evladımı o ayrı ama yesin besinleri vitaminleri alsın istiyorum :( )