Evet çok geçmiş olsun. Sürekli her yeri beyaz sirke ile temizlemek ve her şeyi ütülemek gerekiyor çünkü yüksek sıcaklıkta ölüyor. Biz koltuğu, yatağı bile sürekli süpürüp ütülüyorduk. 2-3 kıyafet dışında bütün kıyafetlerimizi çöp poşetlerine doldurup 2-3 hafta balkonda bıraktık, o kıyafetleri de sürekli yıkadık, değiştirdik ve kaşındıkça Metrin krem kullandık. 1 hafta diyorlar ama ben 1 ay kullanmışımdır, küçük bi kabarcık görsem hemen sürüyordum öyle atlattık.