Annababy Merhaba sevgili anneler. Bebeklerinizin alışverişini nereden yapıyorsunuz? Özellikle giyim olarak hem rahat hem şık hem de fiyatı çok pahalı olmayacak şekilde. Malum önümüz bayram ve sonrası yaz, ömrümüz varsa inşallah. Şimdiden fikir olsun.🌸
anestod Annababy valla genelde dolaptan sıfır etiketli ürünler satan hesaplar var. Onlardan alıyorum. Piyasadan çok çok uyguna geliyor açıkçası.
cemreninannesi_ Annababy E bebek / lc Waikiki/ civil / Le Mabelle / koton 5 aydır bu markalardan alışveriş yapıyoruz hem çeşit çok hemde fiyatlar gayet iyi ❤️
Sadeturkkahvesi Annababy yaz için lcw nin pijama bölümünden şortlu takımlar aldım çarkı çevirinde takımlar 80 tl ye geldi çok iyi bence günlük giydiririm dşarda ben
Aslummhn07- Annababy Minicity,enucuzbebekmarket,lc,e bebek çoğunlukla da kozabebek çok güzel indirimler oluyor ara ara bakınca ve kalitelide
Egiskom Annababy lcw sanırım en uyguna gelen ve en tarz olan. Kuponlarla falan iyi indirim oluyor. E bebek çok pahalı artık. Civilin tarzı çok kötü, suriyelilere hitap ediyoe sanki genel olarak, nadir güzel parçalar var . H&M ve Zara aşırı güzel ama pahalı anca indirim olursa alıyorum. İnstagram butiklerinin çoğu çok demode kıyafetler satıyor.
Asel_suna Egiskom demode olmasa bile kalıpları falan çok tuhaf bir kez almıştım pişman oldum çıtçıtlı badileri boyu kısa kalıbı geniş tuhaf yani o en iyisi bilindik markalar
Ozlemm_ E bebek,civil,lolons,babymall ve koza bebek.i lcw. Özellikle koza bebekte çok güzel indiirimler oluyor outlet bölümünde güzel ürünler var uyguna
Mum22 B&g store indirimde yakalayıp toplu alırım genelde piyasa da satilanlardan çok farklı ürünler oluyor şuan indirim var Yüzde 50 bakabilirsiniz
Sennurrr zara chakra chicco ve kitikate giydiriyorum çok güzel pamuklu ve çeşitli tarz kıyafetler var