Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında. Yaklaşık 4 aylıkken uyku eğitimi verdim. Yanına uzanıyorum kendi uyuyor. İlk başlarda uykuya geçiş süresi kısaydı. Büyüdükçe bu süre aşırı uzamaya başladı. Bi giriyoruz odaya en az yarım saat-1 saat arası. O da ağlayarak direnerek. kitap Oku oyun oyna masal oku asla doymuyor bunlara. İstersen 20 kitap 30 masal oku yok yine de inatlaşıyor. İlla tamam yeter artık deyip ağlatmam lazım ya da benim uyuya kalmam lazım uyuması için. 2 yaşla alakalı diyorum uzun zamandır böyle neredeyse 1.5 yaştan beri. Uyku eğitimi mi bozuldu nedir çözümü var Mıdır bir yol gösterin bana yahu 🥺