Bence zorlamayın içtiği onun için yetiyordur çünkü anne sütü alıyormuş zaten anne sütünün de büyük kısmı su benim bebeğim 9.ayını bitirecek o da o kadar ancak içiyodur bazen o kadar içmiyor bile bir sıkıntı yaşamadık kan tahlili de bakıldı bir sorunu yok elhamdülillah zaten doktor 9.aya kadar hiç içmese bile sorun olmaz demişti zamanla ihtiyacı oldukça daha çok içer o zaten sadece siz teklif edin bence sık sık ve gözünün önüne suyu neyden içiyosa su doldurup koyun gördükçe de içer belki diye düşünüyorum bizimki biberonla içiyor ben su dolu biberonu oyuncaklarının içine koyuyorum ilgisini çekerse alıp içiyor