1 haftayı gecti kaka dışında çok problemimiz yok çişe ilgili geldi söylemiyor ama yapmiyorda ben goturdukce tuvalete yapiyor.buraya kadar her şey çok iyi dışarıda da misafirlikte tuvalete yapiyor üstüne değil. Ama annemlere gelince tuvalete yapmak istemiyor oturmak istemiyor ve sanki yeni öğreniyor gibi üstüne yapiyor çişte kaka da ama tek annemlerde böyle yapiyor evde iyi dışarıda iyi olup burda neden böyle oluyor bu durumu yaşayan var mı ? ( eşim vardiya çalışıyor haftanın iki günü mecbur annemde kalıyorum )