22 aylık oğlum göz teması iyi adına bakar, alkış yapar topla oynar gel deyince gelen takibi iyi olan bir çocuk tabi bunu yanı sıra eksikleri de var 3 4 kelimesi var arada parmak ucunda yürüyor mesala farklı bir oyuncakla oymadığı zaman kendi başına takamıyor bazen yapıyor bazen yapmıyor taklit etme yeteneği az önceleri tv bakardı onu iyice kısıtladım.Doktorada götürdüm herhangi bir tanı için erken dedi. Sosyal olmayan bir köydeyiz sadece ana okuluna gidiyor , bay bay yapmıyor işeret etmiyor arkadaşlarıyla oyun kurmuyor