Fatmannny Aynen bende ipka vermeyi çok istedim sonra ; sonda uzulecegime baştan üzüleyim sikalim disimizi bitirip gelelim dedik , ilk önce deprem bölgeleri sıkıntılı gibi geldi ama şurada kısa zaman sonra en güzel en yeni evler oralarda olacak , evler bitene kadar 7 ,8 ay eşim tek gidecek ben bebeğimle düzen bozmuycagim bitince bizde gideceğiz … Ya da Mardin , Artvin , Van , Bingöl gibi düşünüyoruz sehirin yaşanabilir oluşundan hiç olmadı görev senesinin düşük olması sebebiyle hiç istemedigimiz yere sırf 2 yıl süresi var diye gidicez üst üste 4 yıla tamamlayıp gelicez bebeğimiz 1.5 yaşında okul çağında yerleşik düzeni olur diye düşündük 🙃 kafalar pazar yeri gibii karışık plan planı doguruyor , aslında çok istiyordum ama seneye bekliyorduk deprem bizleri de salladı açıkçası planlar bozuldu ya nasip artık …😱🤯🤯🤯🤯