Bazı doktorlar genetik yapıya döneceğini söylüyor kafa şeklini genetik yapıda belirlermis. Kızım ısrarla sağ tarafa yatardı hep çevirsem de sırtı ni düzeltip kafayı sağ yapardı.gittigim doktorlar önemsemedi büyüdükçe düzelir.d vitamini aksatma dediler bende düzelecek diye rahatladım biraz ama şimdi 21 aylık oldu sanki biraz düzlük kaldı diyorum küçükken daha yuvarlakti git gide.daha iyi olması gerekirken az bir şey düz oldu.gercekyen genetik payı mi var bilemedim ya .kaç yaşına kadar toparlar acaba bazıları beyin buyudikce kafa da düzeliyor diyor beyin kaç yaşına kadar hacim olarak büyüyor kaç aydır kafa olayına taktım