Kızlar merhaba hatayda yasiodm suan başka ildeyim asi takvimim yok oğlum özel menenjit aşısı olmustu 13.ayda ilk nimenrix bexsero birde 15.ayda vardı yani şuan oda bexeroydu die hatrliorm nimenrix tek doz oluodu cnku 1 yaş sonrası için yani suan bexero 2.dozunu olucuk dimi acaba doğrumu hatirliorm yardımcı olurmusunz