Kızlar ben yaklaşık 2 hafta önce Elmalı kurabiye için iç hazırladım. Elma şeker tarçın ceviz. Sonra acil isim çıktı yapamadım. O karışımı dolapta sakladım. Şimdi baktım duruyor. Onu bugün yapsam olur mu bi sıkıntı olmaz demi ya var mı böyle bisey yaşayan acaba