46 günlük bebeğim uykuya dalmakta güçlük geçiyor gazı felan olabilir diyenler var ama nasıl geçecek ne yapacağım bilemiyorum gece bir kaç kez uyanıyor emziriyorum yatıyor ama sabah 9 da kalkıp 3-4 e kadar uyuyamıyor ve çok ağlıyor bu arada 9 a kadar çok kez uyanıyor ama ağlamaları 9 gibi başlıyor 3-4 de bazen 5 de uyuyor uyuyup uyandıktan sonra bu sefer de akşam başlıyor 7-8 gibi başlayıp akşam 11-12 ye kadar. Ne yapacağımı şaşırdım gaz damlası aldık iyi gelmedi çok kusturdu kullanmıyorum masajlar yapıyorum bebeği böyle olan var mı