Kızlar bebeğim 1.5 aylık doğduğunda ilk 21 gün emmedi hiç hep saat başı göğüsümü sağdım bende süt üretimi çok fazla bebeğim emerek boşaltamıyor emzirmeden sonra yine sağıyorum hep sağmasam mastit oluyorum sağma olayını bırakmak istiyorum nasıl yapabilirim bu durumu yaşayan var mı