Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık gece 12 gibi altını değiştirdim gece hep kontrol ettim bez kuruydu en son 11.00 gibi tekrar bezini açtım hala kuru bir damla bile yok yani sizce bu normal mi ? Beslenme ile alakası olduğunu düşünmüyorum bu arada gece beslenmeleri devam ediyor mama kullanıyorum zaten içtiği miktarlar belli ona rağmen böyle kuru olmasından bahsediyorum ? Doktoruna da yazdım fakat bugün pazar cevap verir mi bilmiyorum. 3,4 gündür aşırı huysuzlugu da var