Kızlar selam, bebeğim 6 aylık ve ek gıdaya başladı. Ufak tadımlar yapıyor ve adım adım ilerliyor. Son 2 /3 gündür kulağımın sağ arkası ve orta kısım sağ tarafa doğru böyle dökmüş. .. alerjik bi durum Dicem ama neden tüm kafası değil de sağ tarafı anlamıyorum ve sürekli kaşıyor kafasını. İsilik falan dedim ama yok değil. 🤔 Nedir bu sizce ?
14 ünde sağlık ocağında randevüm var o zaman gidip sorucam ama öncen sizinle bi konuşmak istedim.
https://www.hizliresim.com/p2plgoj