Arkadaşlar bebeğim 7 ay 3 günlük. Bu aya kadar o kadar uyumlu bir bebekti ki 3. ayda bile uykumuz düzenliydi her şey gayet güzel ilerliyordu ta ki 5 gün öncesine kadar. Öğlen uykuları yine güzel sıkıntı yok ama gece 1 defa ya da 2 defa emmeye kalkıp direk uyuyan bebeğim şu an 2 saatte bir kalkıyor delirmek üzereyim ağlayarak bi anda uyanıyor. Diş olabilir mi bilmiyorum diş etlerimiz şiş değil şişmeden çıkıyor mu bir fikrim de yok ama lütfen yardımcı olun.. Bir de bana bağımlı halde şu an bensiz asla durmuyor babasıyla oynarken beni görünce kıyamet kopuyor direk bana gelmek istiyor. Sanki kendi çocuğum gitti yerine başka çocuk geldi.