Baldanpetek Herkese merhaba . Sizlere sorum olacak bebeğimin günü gününe tutmuyor bazen geceleri sadece emmeye kalkıyor bazen oluyor 3 de uyuyor bazen krize girerek uyanıyor çocuğun huyunu kimse çözemedi sizce ne zaman düzelir kırk çıkınca düzelir mi
Divayorgun Baldanpetek bi düzen huy beklemeyin gaz sancıları oluyordur. 3. Ayda gaz bitiyor kendilerine gelmeye başlıyorlar uyku düzenleri yavaş yavaş oturuyor
Baldanpetek Divayorgun 3. Aya da razıyım Allahın izniyle sebepsiz yere ağlaması sınırını bozuyor insanın ne yapacağını şaşıyor gerçekten