Melekannesiiiii Civilin ürünleri bir kaç takımı var mesela 18-24 ay var 1 yaşında aldım hafif salaş giydirdim şimdi kızım 18 aylık hala oluyor rahat şekilde. 2 yaşa dek de olur sanırım bedeni tam yani 🤷🏻♀️ ben 2 yaş çocuğa asla 18-24 beden almam. Her Zaman 1 beden büyük alma taraftarıyım. 😆 çocuğum 2 yaşsa 2-3 yaş alırım hangi marka olursa olsun . Mont aldım 2 yaş. Tam beden. Yeşil bi peluş takımı var o da 1.5 2 yaş tam beden oluyor yani bence 🤷🏻♀️ ama yine de kendimi bir beden büyük almaktan alıkoyamadım hiç 😆 çocuğa 5-6 aylıkken 1 yaş beden sweat almıştım . 5 aydan 17 aya kadar giydi. Yani 1 yıl😆 normalde bebekler iki ay giyer küçülür ya ondan söylüyorum yani 😆