Merhaba Anneler 16,5 aylık kızım 2 günden beri özel bölgesini tutup bezini cekiyor ve dünden beri ishal gibi kaka yapıyor dün 3 kere yaptı bu sabah yaptı başka belirtler yok idrar yolu enfeksiyonu ola bilir mi? Zaten mızmız ama ben onu 2 yaş sendromuna bağlıyorum